RE: Mevsimlerden Sonbahardayım | Trliste 15 Günlük Blog Serüveni #1
You are viewing a single comment's thread:
Uzun aradan sonra sizi tekrar görmek çok güzel. Zaman kavramını korumak çok zor, bazen ben de diyorum şunu yapalı olsa olsa 1 hafta olmuştur bakıyorum 1 ayı çoktan geçmiş. Arayı çok açmamak lazım 😅
Mevsimlerin içinde en sevdiğim ilkbahardır, doğanın uyuduğu uykudan uyanışı ve her yerin yemyeşil oluşunu görmek benim için çok keyifli
0
0
0.000
bu konuda yalnız olmadığımı biliyordum, evet arayı çok açmamak lazım sanırım.. 🙂
buna şahit olmak muhteşem bir duygu, ben de çok severim 🤗
teşekkür ederim sayfama uğradığın için 🌸