Sublimesunday - Halloween Scary Ghost Walk 😱

in SublimeSunday • 4 months ago

Happy sunday my amazing Hivers 🥰


Hope your week is treating you well,
and that you not to SCARED from all things Halloween 🎃😱🎃

You might get really Scared now tho, cause today it is ALL about
halloween scary stuff.

🙈 OMG

Things like...

GHOSTS 👻
VAMPIRES 🦹
ZOMBIES 🧟‍♂️

And much MORE!

YOU READY?

LET'S DO THIS 😱

IMG_20200929_174026.jpg

This not so pretty Witch, was
standing outside of the entré to the SCARY walk.

WELCOME... BUWAHAHAHA

IMG_20200929_172118.jpg

No turning back now my friends 🙈
Here we GOOO!!

IMG_20200929_172701.jpg

Lots of snakes and skellets hanging 😳

IMG_20201025_175522.jpg

And this one with a HUGE
scary 🕸️🕷️🕸️

IMG_20201024_010019.jpg

A close up on another one 🙈

IMG_20200929_173439.jpg

Was lots of Spider webs 🕸️ and sounds along with things poppig out 😁

YA I ADMIT...
I jumped a few Times

MojiPop_2020102518034800200003500570.gif

ESPECIALLY...
When this dude popped up
right in front of me 😱

IMG_20200929_173223.jpg

Guess the loud sound made
it worse to 😁

〰️🕸️🕷️🕸️〰️

Then came another part where there were more Vehicles involved.

inCollage_20201025_180755456.jpg

And this one made me giggle a little 😁

IMG_20201025_181227.jpg

Who's in the trunk?
Peekaboo 😁 lol

IMG_20201025_181250.jpg

A lame clip so you can see for
yourself 😉


〰️🧟‍♂️〰️

And it continued with cars
and zombie characters 😜 lol

inCollage_20201025_182726666.jpg

This one was loud and a little lame but cool anyway 😁 LMAO

And a short Video clip for ya 😜

〰️🧟‍♂️〰️

A normal family trip? 😁

IMG_20201025_183717.jpg

The Zombie family

IMG_20201025_183742.jpg

IMG_20201025_183752.jpg

Would you like to join them?
😁 LMAO

A short clip for ya'll, and sorry
for the bad quality 🙏

〰️🧟‍♂️〰️

I love all things Halloween, and
Vellinge Flower garden has all kinds of fun things for all seasons.

IMG_20201024_010941.jpg

And a Ghost walk... Love it!

Let's keep walking!

If you Dare? 😜 Buwahahaha

IMG_20200929_173932.jpg

I absolutly HATE clowns 🤡

IMG_20200929_173353.jpg

One reason is after watching the movie IT growing up 🙈 ever seen it?

IMG_20200929_173424.jpg

Second reason was at circus and a clown dragged my ass up on stage even tho I kicked and screamed NOOOO 😡

I punched his face

And never went to a circus again.

MojiPop_2019081104001506210004006140.gif

#CLOWNSCREEPSMEOUT 🤡

You feel me right?

〰️🧟‍♂️〰️

Some other weard and creepy ones
that popped up 😜

IMG_20200929_173907.jpg

IMG_20200929_173851.jpg

And the walk continues and this area was pretty cool 😁✌️lol

IMG_20200929_173709.jpg

Small weard things poppig at ya 😁 loudly

IMG_20200929_173803.jpg

I admit 🙈 I jumped a little, and it
shows in this clip 😁 LMAO

〰️🧟‍♂️〰️

More ghostly things 😜
You still with me?

IMG_20200929_173704.jpg

This was a pretty cool view 😁 lol

IMG_20201025_192330.jpg

Mr DEATH?

IMG_20200929_173552.jpg

VAMPIRE and her BAT 🦇

IMG_20201024_010818.jpg

This clip is a little longer and gives you a little idea of what I saw 🤪

Again I don't know why the quality is so bad 😳 in my Phone it looks
much better.

Hope you can look anyway
and get an idea.

🦇🦹🦇

THE END!

501c2d8d25f676fd301dd639d84ae6ff18439f13b1cb80f0fa59fa84b19f2dd9.0.png

THANK YOU ALL 🙏

for walking with me

And hope It didn't scare you
TO much 😜

HAPPY HALLOWEEN

May it treat you all
#CANDYLICIOUS 🍬

f2e984298632348f7752b2e98e29c7bf0b4765f320512f3157e38d9229a88599.0.gif

Happy week ahead

Stay safe and don’t forget to SMILE
MUCH LOVE TO YA'LL 🥰

🕸️🦇🕸️


2r8F9rTBenJQjbxhUcYDmdfYohNVAqB7TJ6kCoecfzrRQkNWezHR5YpTLrmwr4pY45yuf53j9jJ38dcg6jnEybnWS51jyhiy7VUHsMh2xQUkXPfmVZdWjJxrADMHsktBY.png

Proud Member of the best family ❤️

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iQXUht16tKMsdfink2oaobfTdvFFvEFpUqvyMCXCSwd1rjf8SqrKVLDEp3SzGadA9yb1TS2w3iv.png
Peace - Unity - Family - #thealliance Amazing leader @enginewitty

Proud Member of #ladiesofhive

LadiesOfHiveBlinkie.gif

Beauty by @thekittygirl ❤️

Proud member off #silvergoldstackers

SilverGoldStackers-2.jpg

by the Great @thekittygirl

Proud Member of SSG

And totally infected by Stackitis

C3TZR1g81UNaPs7vzNXHueW5ZM76DSHWEY7onmfLxcK2iPE9JneGVQvUiSzdLaY1CBWHayEzb7Cj6eELoKocX7tQtjEAe7KV1v5RiAvjpXiywHqcAJ4733k.png

IMG_20190908_214728-252x380.jpg

Proud Sister of #ladiesofssg4eva ❤️


2r8F9rTBenJQjbxhUcYDmdfYohNVAqB7TJ6kCoecfzrRQkNWezHR5YpTLrmwr4pY45yuf53j9jJ38dcg6jnEybnWS51jyhiy7VUHsMh2xQUkXPfmVZdWjJxrADMHsktBY.png

〰️❤️〰️

🌸Just happy about life and Thankful for all the blessings in it! 🌸

IMG_20200414_004730_copy_359x653_1.jpg

@saffisara :Passionate about reading YOUR posts and commenting. Loves to laugh and take pictures. AND I'm a Hug Lover! Remember Every day is a #haturday

🌼All pictures are my own and taken by me 🌻

2gsjgna1uruvCMJTX7owVraYPfm6Wq14fwSDXBpKpqQ1g9FwBB7QSdoNs4wwVdWsZ4HaUGhuQo8gynbwkdUqUBe4GMQxmZBUVEUhZ4RybFKxYXTF74.png

Thank you @enginewitty 💖

600x300h2.gif

2923mN3pnd7PfoCxi33KmQBGRMVc3LuPSdqaxkc4VTC4w3DcqvmA77rfi2Wa9pYVW7SY33cxFM7MmdUzJxusqGSizn1kwBFTWpCLGbHPbBDy2D (1).gif

Created by the Great @derangedvisions


Thank you @enginewitty for this badass banner❤️

Sort:  

Not your ordinary walk that's for sure, thanks for sharing the pictures and clips of what you saw it was awesome.

Damn! Those are scary but interesting things to take a look at. I love that first photo of a witch. She would make a good art!

Right? 😁 Fascinating scare for sure
And I agree, that first witch looks really cool and as art... Bet she would look awsome 😉✌️

Hope you are having a wonderful Day, and Thank you very much for your comment 🙏

Cheers! 🌹

Sure! I am having a wonderful day. I wish you invited me to this place. I love horrors and zombies!

You are welcome to walk the scary tour if you Dare 😁 lol
Crap... I just noticed that the video clips that I putted in my post only shows on peakd 😳 Wonder why?

Have a wonderful evening my friend. Cheers 🤗

I used peakd to what the video. They were scary but I enjoyed it! Gonna be making a sketch of that witch!😄
Stay tuned.

This post has received a 100.00% upvote from @fambalam! Join thealliance community to get whitelisted for delegation to this community service.

The jump scares would get me every time.

Do you have a twitter account? If so, please connect your account and expose this one there! Really nice one.

I have done it for you for now.

Love the pictures as you know, I am a huge fan of Halloween! The vampiress and her bat is my fav. I also really like the tennis ball spider! The clowns? I always relate Pennywise to horror and Halloween and that's really the only scary clown I know. There was a murderous one on American Horror Story that was pretty creepy. Glad you had a good time sweets. Much loves! 😘🤗😍

57FD57ED-5A93-478D-92F3-570FCCAC2E55.jpeg

ALWAYS wear sunscreen. 😉

🤣😂🤣

Thanks for continuing to make Hive awesome.

Scary, :-(
Great Halloween mask. :-(

I LOVE HALLOWEEN! 🎃 👻 💀 👻 🎃

"Yoo're soon gonnae be th' star of mah show Lassie! But ye hav tae decide if ye wants it!" 🤨 -Keptin

nice post but i am afried.

Awww... Did I scare you?
Sorry 🙏😊
Hope you are having a wonderful Day!

No need to apologize, it's a lot of fun. Thank you for replying.