Mi Opinión de Gnosia/ My Opinion of Gnosia [ESP/ENG]
Buen Día amigos de @TheAnimeRealm, saludos y feliz día, en esta oportunidad vengo para hablarles sobre un anime que me causo mucha intriga, además de que no es tan sencillo de entender al principio se vuelve algo confuso, pero ya luego le agarras el hilo a lo que quiere llegar, es como un detective intentado saber que pasa y comprender a cada uno de los personajes para lograr el objetivo final, salvarles la vida a todos, se trata de Gnosia.

Fuente

Fuente

Fuente
Creador Petit Depotto, género acción, ciencia ficción, estudio de animación Domerica.
Muchas gracias por leerlo. Espero sea de su agrado. Cualquier comentario con gusto estaré para responder y si quieren saber más de mi les dejo mis:


ENGLISH
Good morning friends of @TheAnimeRealm, greetings and happy day, this time I come to talk to you about an anime that caused me a lot of intrigue, plus it is not so easy to understand at first it becomes somewhat confusing, but then you get the hang of what it wants to get at, it is like a detective trying to find out what is happening and understand each of the characters to achieve the final objective, saving everyone's lives, it is about Gnosia.

Source

Source

Source
Creator Petit Depotto, action genre, science fiction, Domerica animation studio.
Thank you very much for reading it. I hope you like it. I will be happy to respond to any comments and if you want to know more about me, I will leave you my:

Translated Using Deepl



Hello @yasmarit! The Anime Realm team here 😊.
We want to thank you for choosing this community to publish your manga and anime related content.
Don't forget to check the rules and the suggested community guidelines post. Also, always keep in mind the importance of visiting and supporting other users' posts, those will allow us to keep growing as users and as a community.
We hope to see you soon. Greetings!
thank you so much!
Hola, muy increíble post. Veré el primer capítulo a ver qué tal.
hola jeje gracias por pasar!