RE: Bakım Perileri 🧚♀️ | Trliste’nin Renkleri Challenge
You are viewing a single comment's thread:
Sanırım hangi şampuandan bahsettiğini anladım. Dökülmem için sarımsaklı olanını kullanmıştım ama saçımı lastik gibi yapmıştı. Birkaç şişeden sonra hemen bıraktım. Saç konusunda birçok kişiye iyi gelen hiçbir şey bana iyi gelmedi zaten. Kendi rutinimi bulmaya mecbur kaldım diyebilirim.
Sirke son birkaç yıldır çok popüler saç bakımında. Eskiden de kullanan vardır tabii ki ama bunun etiket olarak kullanılması yeni yeni gündemde. Sirkeli şampuanlar, saç kremleri, saç tonikleri. Seveni çok ama hepinize inat kullanmamaya yeminliyim, direniyorum ahahaha.
Hatta özbek bir kadından soğan suyu tavsiyesi duymuştum saçlar için. Kadının saçları upuzun ve ipek gibiydi gerçekten. Ama soğan koku bırakıyor diye bir rivayet duyunca bu fikirden vazgeçtim.
Arkadaşlıklar konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bazen canım dediklerin en zayıf anında canını söküp sonra hiçbir şey olmamış gibi devam edebiliyor. O yüzden bu işlere tamamen şans gözüyle bakıyorum artık 🌸.
Katılımın ve yardımın için çok teşekkür ederim Su. O satırları okurken yüzüme kocaman bir gülümse yerleşti. Tekrardan teşekkürler 🌸.
evet saç konusu böyle oluyor, birine iyi gelen bir şey başkasında kötü olabiliyor o yüzden isim vermemiştim ben de 🤷♀️
deneme yanılma ile kendimiz bulmalıyız..
:))
sanırım sirkeli bir ürün o etkiyi göstermiyor, sirke içindeki kimyasalı bozabiliyor. sadece suyla karıştırıp kullanıyorum ben :)
soğan sulu tarif duymadım ama soğan kabuklu bir tarif görmüştüm. muhtemelen koku bırakıyordur hiç denemedim 🙊
haklısın çünkü o canım dediklerimiz bizi nereden yaralayabileceğini çok iyi biliyor
buna sevindim ben de 🤗
her zaman destek 🥳
vakit ayırıp okuduğun için ve emeklerin için tekrar teşekkür ederim 🌸