Wysłuchanie publiczne ws zamordystycznej ustawy 1846 oraz konkluzje.

avatar
(Edited)

5 stycznia odbyło się publiczne wysłuchanie w sprawie ustawy o segregacji sanitarnej (druk 1846).
Ponad 3 godzinny materiał możemy obejrzeć min na YT kanale Konfederacji. W trakcje skandalicznie krótkiego czasu wystąpień jaki przydzielono poszczególnym mówcom możemy jednak usłyszeć zaiste dużo merytorycznych komentarzy polaków którzy bezsprzecznie wyraziło swoją konstruktywna krytykę wobec proponowanych skandalicznych zmian w prawie.

Chociaż zasadniczo skandalem jest sam fakt że w ogóle coś takiego jak ta ustawa pojawia się jako propozycja w polskim sejmie, ponieważ same tylko jej podstawy bez wdrażania się w szczegóły łamią polską konstytucję oraz prawa człowieka i obywatela, to komentarze mówców niejako bezsprzecznie podważają nie tylko zasadność samej ustawy ale sytuacji która trapi nas już od prawie dwóch lat.

Jak by tego było mało tuż po zamieszczeniu owego oficjalnego nagrania na Facebookowym profilu Politycznego ugrupowania Konfederacji, doszło do kolejnego skandalu. Facebook łamiąc wszelkie normy prawa polskiego oraz dopuszczając się politycznej dyskryminacji oraz godząc w interesy narodu polskiego odważył się usunąć najpopularniejszy profil partii politycznej w kraju tuż przed wyborami.

Mamy tu do czynienia już nie tylko s przestępczą działalnością rządu ale również z ingerencją prywatnej korporacji w prawa całego narodu Polskiego co mam nadzieję spotka się z najsurowszymi możliwymi sankcjami karnymi dla tej firmy zarówno w pozwie prywatnym jak i ze strony aparatu państwowego.

Czy biorąc pod uwagę skalę i poziom bezczelnej cenzury jaką uprawia się na całym świecie w związku z obecna sytuacją można mieć jeszcze jakiekolwiek wątpliwości że znaleźliśmy się w sztucznie sterowanej sytuacji? Gdyby istniał chociaż cień szansy że mainstream-owe prawdy przedstawiane nam przez światowy faszyzm sanitarny, mają jakiekolwiek podstawy w rzeczywistym stanie wiedzy i faktów to czy istniała by potrzeba zagłuszania debaty publicznej oraz tak radykalnych kroków?

Wracając do przytoczonego publicznego wysłuchania Urzekła mnie jedna wypowiedź pani doktor Beata Wrodycka-Żytkowska (około 3.32.24 ) która przygotowała na tą okazję bardzo dobitny wykres przedstawiający wpływ szczepionek na zachorowalność na chovid który moim zdaniem kończy dyskusję. Pozwolę sobie wkleić tu screena z owego fragmentu który zasadniczo jednoznacznie podsumowuje cały program tzw "szczepień:

Zrzut ekranu z 2022-01-07 17-47-07.png

screen i jakość nagrania pozostawia wiele do życzenia dlatego wyjaśnię pokrótce co przedstawia wykres.

Jest to wykres opracowany na podstawie Danych z gus na dzień 17 listopada 2021 roku.
Po lewej stronie mamy województwa w zależności od wyszczepialności. Na dole najmniejszy % wyszczepialności na górze największy. Po prawej z kolei mamy zachorowalność w danych województwach na dole najmniejszą na górze największa...

Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości że chorują głownie osoby zaszczepione?

Pozdrawiam i zachęcam do obejrzenia materiałów.



0
0
0.000
47 comments
avatar

Też oglądałem, mocny materiał. Oczywiście na profilu Konfederacji na YT zaledwie 30-40 tys. wyświetleń. Nie wiem jak gdzie indziej, ale przecież to powinien zobaczyć absolutnie każdy Polak.

Nie wiem jak sprawa wygląda w świecie anglojęzycznym, ale pewnie i tam film z napisami mógłby się ładnie rozejść.

0
0
0.000
avatar

no aż szczena opada. Przydało by się żeby ktoś zrobił do tego napisy. Pewnie do najmocniejszych kawałków ktoś zrobi.

Oczywiście na profilu Konfederacji na YT zaledwie 30-40 tys.

A no długie to jest to pewnie większości się nie chce.

0
0
0.000
avatar

A no długie to jest to pewnie większości się nie chce.

Niestety. Pewnie gdyby podsumować wyświetlenia w innych źródłach, to byłoby ze 100 tys. A powinno być 30 milionów :)

0
0
0.000
avatar

Jest to wykres opracowany na podstawie Danych z gus na dzień 17 listopada 2021 roku.
Po lewej stronie mamy województwa w zależności od wyszczepialności. Na dole najmniejszy % wyszczepialności na górze największy. Po prawej z kolei mamy zachorowalność w danych województwach na dole najmniejszą na górze największa...

Aż sobie tego screena ściągnąłem, żeby lepiej mu się przyjrzeć.Jezeli ta kobieta tak przedstawiła ten wykres jak Ty opisałeś to tym prostym trikiem zaoszczędziłem sobie 3 godziny.
Gdyby było inaczej tzn że Ty dopuściłeś się manipulacji.
Zwróć uwagę że nazwy województw w poszególnych liniach nie są tożsame. Screen jest nieczytelny, ale można dojrzeć długość zapisu, z jednej strony jest dłuższa nazwa a w tej samej linii po prawej jest krótsza nazwa.
Druga sprawa to dane procentowe a liczbowe to zupełnie co innego, a tak wynika z Twojego zapisu.

0
0
0.000
avatar

tym prostym trikiem zaoszczędziłem sobie 3 godziny.

ty chyba nie masz pojęcia co komentujesz prawda? to jest z wysłuchania publicznego w którym po 2 minuty wypowiada się około 30 osób z całego kraju.

Zwróć uwagę że nazwy województw w poszczególnych liniach nie są tożsame.

Pozwól że odpowiem tobie twoim własnym komentarzem bo sam sobie odpowiedziałeś na zarzuty tylko twoja interpretacja jest idiotyczna XD

jednej strony jest dłuższa nazwa a w tej samej linii po prawej jest krótsza nazwa.

Dokładnie tak jak npaisąłes z jednej strony są krócej zapisane nazwy tych samych województw i NIE manipuluj bo są w 100% tożsame. zarzucanie komuś oszustwa na podstawie tego że tak ci się wydaje po rozmazanym screenie to bezpodstawne oczernianie kogoś i podchodzi pod sąd cywilny.

Druga sprawa to dane procentowe a liczbowe to zupełnie co innego, a tak wynika z Twojego zapisu.

chyba dla pokrętnej covidiańskiej logiki XD to nie jest matematyka że trzeba zamieniać jednostki pomyliło ci sie życie z akademicką teorią ;]

0
0
0.000
avatar

Dokładnie tak jak npaisąłes z jednej strony są krócej zapisane nazwy tych samych województw i NIE manipuluj bo są w 100% tożsame.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

0
0
0.000
avatar

No cieszę się że się cieszysz :D ciesz się dalej śmiech to zdrowie jak się naszprycuesz to będzie ci potrzebne 💟

0
0
0.000
avatar

Ja nie wiem czy tu sie śmiać czy płakać w tej chwili...
🤦

Ten wykres ze "skróconymi nazwami" to można gdzieś zobaczyć? :)

0
0
0.000
avatar

Ewa, przecież napisał w poście:

screen i jakość nagrania pozostawia wiele do życzenia dlatego wyjaśnię pokrótce co przedstawia wykres.

tłumacząc na polski: "ch... widać i ch... słychać to ja wam powiem jak to jest" 🤣

0
0
0.000
avatar
(Edited)

No w sumie tak 😂

Nie ma to jak kulejąca interpretacja i cząstkowe dane.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

@khrom

Zakażenia Covidem są równomierne w całej Polsce. Proporcjonalne do liczby ludności w każdym województwie.
Wykres po prawej stronie pokazuje zakażenia, które są proporcjonalne do liczby mieszkańców w województwie.
Województwa u góry mają najwięcej mieszkańców. Te na dole najmniej mieszkańców. Dlatego, proporcjonalnie jest mniejsza ilość zakażeń.

Ale to za trudne do zrozumienia dla przygłupa @khrom z ilorazem inteligencji poniżej 100.

http://www.wykresy.net/slupkowe/liczba-mieszkancow-w-wojewodztwach-w-2013-roku.html

Capture.PNG

https://www.gov.pl/web/koronawirus/wykaz-zarazen-koronawirusem-sars-cov-2
Capture2.PNG

0
0
0.000
avatar
(Edited)

Jeśli kogoś stać jedynie na imputowanie za niskiego ilorazu inteligencji na bazie osobistych uprzedzeń to sam się powinien zastanowić nad swoim.

Ta kobieta jest Lekarzem medycyny należącym do polskiego towarzystwa lekarzy i naukowców. Jeśli zarzucasz jej takie prymitywne kłamstwo jak przestawianie nazw województw na wykresie bo rozmazane plamy z prawej strony wykresu różnią się od rozmazanych plam na lewej stronie i chociaż nie masz pojęcia co tam jest napisane to zakładasz że jest to oszustwo to powinieneś to najpierw udowodnić i na przykład postarać się znajdując lub też prosząc o wykres jakim się posługuje.

Ja tylko przekazuję to co prezentuje lekarz którego argumenty do mnie trafiają i są potwierdzeniem tego co wiem. Ty z kolei bawisz się w strażnika jedynej słusznej prawdy który jak to zwykli robić tacy jak ty, nawet nie zadał sobie trudu o sprawdzenie informacji które krytykuje.

Twoje wykresy niczego nie dowodzą ponieważ nie wiesz jakimi jednostkami posłużono się na wykresie.

Jeżeli są to np dane % i po prawej mamy % wyszczepionych na 1000 mieszkańców a po lewej np % zachorowań na 1000 mieszkańców to twoja analiza jest nic nie warta.

Każdy z występujących na publicznym wysłuchaniu miał zaledwie 2 minuty aby zaprezentować swoje stanowisko jakość transmitowanej przez system rządowy transmisji była z kolei niska i niezależna od uczestników więc nie można tu też zarzucać od razu braku rzetelności w podawaniu(słownie) jednostek i tłumaczeniu wykresu ponieważ mogła ona wystąpić z powodu narzuconego czasem pośpiechu.

I co na bazie tego zarzucasz mi szerzenie fakeów? Po pierwsze szukałem tych wykresów zanim napisałem artykuł w lepszej jakości niestety nie udało mi się ich znaleźć ( to tak jak byś chciał mi zarzucać ze tego nie robiłem) po drugie zamieszczony tu wpis to moja osobista relacja z OFICJALNEGO rządowego wydarzenia i jest tylko moją opinią bazującą na tym co tam zobaczyłem i na bazie mojej oceny rzetelności. po 3 od kiedy hive jest platformą do szerzenia bezpodstawnej prewencyjnej cenzury?

Skąd więc zerowanie moich wpisów?

W czym wpisy innych użytkowników którzy wyrażają swoje opinie na bazie tego co wiedzą są lepsze? Skoro uważasz że padłem tu ofiara dezinformacji to po pierwsze skutecznie to udowodnij po drugie zamiast tłamsić swobodę wypowiedzi i umniejszać wartości mojej publikacji sam napisz rzetelne sprostowanie?

Zadałem sobie trud aby obejrzeć materiał wyłuskać z niego pewne informacje i napisać to w formie autorskiego wpisu tutaj. Możesz nie pochwalać jego treści i uważać go za fałszywy ale odbieranie mu nagrody za to wykorzystując narzędzia hive które miały ponoć służyć do zwalczania plagiatów, nadużyć i spamu kiedy wpis NIE JEST ani plagiatem ani nadużyciem ani spamem a zwykły wpisem blogowym z czyjąś opinią, jest słabe.

Nie wspominając o twoim obelżywym tonie wypowiedzi urągających mojemu ilorazowi inteligencji. Rozumiem że w ten sposób prowadzą debatę "inteligentni" ludzie? jeśli tak to z dumą przyjmuję miano posiadacza ilorazu inteligencji poniżej 100.

Domagam się cofnięcia niesłusznego downvota

0
0
0.000
avatar
(Edited)

Odpowiem po angielsku na niektore bzdury bo latwiej mi sie wyslowic.

"Ta kobieta jest Lekarzem medycyny należącym do polskiego towarzystwa lekarzy i naukowców. Jeśli zarzucasz jej takie prymitywne kłamstwo"

Logical fallacy - Appeal to authority.

Just because someone is a doctor or is a member of some doctor's society does not mean that they are not prone to make mistakes or can not sell their credentials to spread disinformation that supports their false narrative.

Nie beda sluchal jakiegos wyraznie niedouczonego doktora ktore nie umie danych statystycznych analizowac. Albo po prostu dobrze wie ze nie podaje calych danych i klamie, zeby karmic swoja narratywe i narratywe tych analfebetow naukowych ktorzy jak roboty w ta narratywe wierza. Jak ci co tam byli na tym spotkaniu, tych pajacow co komentuja na tym wideo na YT, jak i takich pajacow jak ty.
Ogolnie widze se to w wiekszosci nawiedzeni narodowcy i skrajna prawica.

I am interested in the worldwide scientific consensus between millions of scientists, medical professionals and medical engineers about Covid. Obviously, you are not interested in this but you are only interested in picking one "doctor" who is obviously incapable of verifying data and is clearly selling the credentials to spread lies. Someone needs to be really cognitively deficient to think that millions of scientists, medical professionals and medical engineers from all over the world conspire to lie about Covid-19.

"Jeżeli są to np dane % i po prawej mamy % wyszczepionych na 1000 mieszkańców a po lewej np % zachorowań na 1000 mieszkańców to twoja analiza jest nic nie warta."

Ani na Twoim lewym ani na prawym wykresie nie sa ta liczby na 1000 mieskancow. Sa ta jednostki zachorowan calkowite.
Logicznie, te wojewodztwa na dole maja najmniej ilosc zakazonych poniewaz maja najmniejsza populacje mieszkancow.
Logicznie, jak wojewodztwa ma duza populacje, to wprost proporcjonalnie beda mialy wiekszosc ilosc zakazen.

Wszyscy sie zakazaja tak samo niezaleznie czy maja szczepionke czy nie. Szczepionki nie blokuja zakazenia tylko niweluja efekty zakazenia tak jak objawy (np, ludzie tyle nie kichaja i nie kaszla, przez co nie rozprzestrzeniaja tak wirusa; rowniez niweluja mutacje wirusa) i rowniez bardzo zmniejszaja smiertelnosc. To dziala dokladnie tak jak z mniej smiertelna zwykla grypa.
Jest to udowodnione ze ci co nie byli szczepieni maja, i sie zaraza, maja kilkakrotnie wikesze prawdopodobienstwa przejscia w stan krytyczny choroby i smierci.

Ktos musi byc naprawde uposledzony zeby uwazac ze szczepionki powoduja wiekszosc ilosc zakazen.

"Nie wspominając o twoim obelżywym tonie wypowiedzi urągających mojemu ilorazowi inteligencji. Rozumiem że w ten sposób prowadzą debatę "inteligentni" ludzie? jeśli tak to z dumą przyjmuję miano posiadacza ilorazu inteligencji poniżej 100"

I am not attempting to insult you. I am describing you.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

I am interested in the worldwide scientific consensus between millions of scientists, medical professionals and medical engineers about Covid.

mówisz o tych specjalistach i inzynierach? XD

czy o tym:

a może o tym: XD

Logical fallacy - Appeal to authority.

Robisz to samo słuchasz jakichś autorytetów z WHO czy innych a każdy jeden ma powiązania z big techem i przemysłem szczepionkowym i jest takim autorytetem bez konfliktu interesów jak io planetą.

Nie beda sluchal jakiegos wyraznie niedouczonego doktora ktore nie umie danych statystycznych analizowac. Albo po prostu dobrze wie ze nie podaje calych danych i klamie, zeby karmic swoja narratywe i narratywe tych analfebetow naukowych ktorzy jak roboty w ta narratywe wierza. Jak ci co tam byli na tym spotkaniu, tych pajacow co komentuja na tym wideo na YT, jak i takich pajacow jak ty.
Ogolnie widze se to w wiekszosci nawiedzeni narodowcy i skrajna prawica.

skoro nie chcesz słuchać głosu innych specjalistów niż swoich bo interesuje cię tylko ilu ich jest a nie co mówią to sam jesteś pajacem a raczej baranem idącym za stadem.

Historia udowodniła już po stokroć że to zazwyczaj mniejszość miała rację a nie większość. Nie trzeba daleko szukać; Kopernik, Galileusz... Działo się tak dlatego że to właśnie większości włącza się instynkt stadny podążania za innymi i im więcej jest takich co trzymają się znanej narracji i "setek" naukowców tym większa ilość tych ludzi to owce które wtórują swoim kolegom zamiast wyciągać wnioski samodzielnie. Trzeba mieć bowiem podstawowe 100 pkt inteligencji żeby się sprzeciwić a do podążania za tym co oficjalne wystarczy chuć i instynkt stadny jak u zwierząt.

Zarzuca się ludziom niewierzącym w covidową ścieme że są płaskoziemcami ale tak naprawdę to wy jesteście płaskoziemcami swoich czasów tak jak kler i średniowieczni naukowcy byli płaskoziemcami w czasach Kopernika.

Ani na Twoim lewym ani na prawym wykresie nie sa ta liczby na 1000 mieskancow. Sa ta jednostki zachorowan calkowite.
Logicznie, te wojewodztwa na dole maja najmniej ilosc zakazonych poniewaz maja najmniejsza populacje mieszkancow.
Logicznie, jak wojewodztwa ma duza populacje, to wprost proporcjonalnie beda mialy wiekszosc ilosc zakazen.

a wywróżyłeś to skąd? z fusów XD bo ja tam żadnych liczb nie widzę. Miałem nawet problem z przeczytaniem tytułów wykresów chociaż są pogrubione i wyraźnie większe od reszty.

Wszyscy sie zakazaja tak samo niezaleznie czy maja szczepionke czy nie. Szczepionki nie blokuja zakazenia tylko niweluja efekty zakazenia tak jak objawy (np, ludzie tyle nie kichaja i nie kaszla, przez co nie rozprzestrzeniaja tak wirusa; rowniez niweluja mutacje wirusa) i rowniez bardzo zmniejszaja smiertelnosc.

Ne szczepienia tylko terapia genowa a gdybyś wysłuchał tego 3 godzinnego wystąpienia w którym wypowiadało się co najmniej kilku specjalistów to wiedziałbyś że pleciesz totalne bzdury i powielasz dezinformacje medialną.

Ktos musi byc naprawde uposledzony zeby uwazac ze szczepionki powoduja wiekszosc ilosc zakazen.

ktoś musi być naprawdę upośledzony aby wykluczać taką opcje.

I am not attempting to insult you. I am describing you.

Ja nie mam słów żeby opisać ogrom twojej ignorancji i arogancji i w ogóle nie zamierzam więcej tracić na rozmowę z tobą więcej czasu. Idź sobie się grzecznie zaszczepić a ja cię poprostu poobserwuję. Jak któregoś dnia przestaniesz downvotować ludzi za wyrażanie poglądów innych niż jesteś w stanie pojąc bo dostaniesz Nopa to będę wiedział że miałem rację a twoje słowa zostaną tu jako świadectwo tego dokąd prowadzi covidianizm.


drogi @gtg @engrave @deepresearch @bowess

Ktoś z was powiedział mi w trakcie naszej długiej dyskusji o dovnwotach kiedy rozmawialiśmy o tym że silniejsze konta są wykorzystywane do prześladowania słabszych żeby zerować im wpisy nie z powodów walki z rape pool a po prostu dla manifestowania swoich osobistych widzimisię i argumentacji z pozycji siły że powinienem się wtedy zgłosić do społeczności polskiej o wsparcie aby rozwiązać ten problem. Macie szansę mi pokazać że te słowa nie są puste. Proszę o wsparcie w rozwiązaniu tej sytuacji. Jestem tu właśnie nie tylko downvotowany niesłusznie po prostu za wyrażanie swojej opinii ale i znieważany inwektywami kierowanymi pod adresem mojego intelektu.

Nie wspominając że ten człowiek szerzy mowę nienawiści wobec innych wyzywając ich od analfabetów i pajaców na bazie swoich uprzedzeń.

I co teraz za każdym razem jak napiszę coś z czym ten koleś sie nie zgadza to mogę sie pożegnać z nagrodą za wpisy bo jego zdaniem moje autorytety są durne a jego mądre?

to jest dokładnie to o czym mówiłem.

0
0
0.000
avatar

A to jeszcze podsumowując dyskusję dla innych pracą kogoś innego kto tez zadaje sobie trud przedstawienia tej samej koorelacji co pani z artykułu tylko w nieco czytelniejszy sposób:

https://twitter.com/Marek39556099/status/1480513166484422663?s=20

widać wyraźny wzrost zachorowań na 100 tys mieszkańców w obrębie tych województw w których wyszczepialność jest największa chociażby na przykładzie woj mazowieckiego

@ewkaw @lesiopm

0
0
0.000
avatar

Skoro Ty żądasz wynagrodzenia, bo...

Zadałem sobie trud aby obejrzeć materiał wyłuskać z niego pewne informacje i napisać to w formie autorskiego wpisu tutaj.

To ja powiem żądać wynagrodzenia za trud i poświęcony czas na czytanie tego bełkotu.

Wyjdźmy z tego polubownie, ja nie będę poświęcać mojego czasu na udowodnienie Twoich manipulacji, a Ty nie będziesz mnie molestował statystykami pana Marka. Deal?

0
0
0.000
avatar

Sam tu przeszedłeś komentować. Nie wiem na co liczyłeś? Na to że jak mi przedstawisz swoją 5 minutową tezę która wydaje ci się sensowna bo tak, to przyjmę ją i pogłaszczę cię po głowie?

Obaj mamy wyrobione zdanie na pewne kwestię i nikt go łatwo nie zmieni. I z reszta to nie jest moim celem.

Przypomnę że debata toczy się tu tylko dlatego że pewne grupy zwolenników które ty popierasz, są wysoce agresywnie nastawione wobec osób o nieekspansywnych poglądach jak ja i siłą chcą naruszać czyjąś nietylkalność cielesną i prawo do równego traktowania na bazie bełkotu z mainstreamu. I o tym traktuje ten artykuł który z reszta został zwieńczony kwintesencją tej agresji jaką można okazać tu na hive czyli niesłusznie zdemonetyzowany w 100%.

Jako że jesteś w tej pierwszej grupie to czy chcesz czy nie jak wdajesz się w dyskusję i opowiadasz po stronie faszystowskiego agresora jesteś traktowany podobnie jak on. A dowodzi tego fakt że nie zadajesz sobie trudu weryfikacji chociażby pracy pana Marka chociaż zdroworozsadkowo patrząc jeśli to co mówi było by prawdą to powinno cie to bardzo obchodzić żeby dobrze to sprawdzić bo to dotyczy zarówno ciebie twoich bliskich twoich dzieci jeśli je masz oraz zasadniczo całej ludzkości.

Wystarczy więc nie wysnuwać swoich pochopnych 5 minutowych analiz czegoś co uważasz za fake newsy tylko na bazie przeświadczeń że to nie może byc prawda bo "wydaje ci się" na bazie rozmazanych plam że pani pozamieniała województwa miejscami. Mimo tego że najprawdopodobniej z racji swojego mainstreamowego stanowiska nie poświęciłeś zapewne nawet 1/100 tego czasu co ja ta pani i pan Marek na sprawdzenie pewnych faktów i zapoznania się z pewnymi badaniami i wiedzą naukową która popiera wyniki z obu wykresów.

0
0
0.000
avatar

Skąd Ty wiesz do jakiej grupy należę, jakie mam stanowisko itp?

To, że nie łykam jak pelikan wszystkiego co przeczytam w necie, nie lokuje mnie w takiej czy innej grupie. Moje poglądy i przekonania są moje i nic nikomu do tego, nie chce też przekonywać do nich wszystkich wokół, bo każdy ma swój rozum i mam.

Uspokoję Cię, tak samo podchodzę do informacji mainstreamu jak i do źródeł alternatywnych. Ogrom manipulacji jakim jesteśmy zalewani z każdej strony wymaga logicznego myślenia i sprawdzania większości treści, które są podawane.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

No i widzisz to brzmi od razu lepie aniżeli wydawanie surowych osądów. Skoro starasz się być bezstronny to np wystarczy napisać.. Khrom sprawdź może jeszcze raz dobrze czy ta baba nie pokazuje lewego wykresu bo Wygląda na to że nazwy z prawej nie pokrywają się z nazwami z lewej ale może po prostu są inaczej zapisane. Zamiast łoo co za fake pozamieniane nazwy województw. Na discordzie np organizacji z którymi ja współpracuję czyli fundacją @grzegorzplaczek oraz @plsilajaworzno w ramach możliwości każdego dnia ktoś sprawdza na bieżąco różne informacje i stara się je weryfikować na tyle na ile zwykli śmiertelnicy maja dostep do informacji oraz źródeł. Efektem tej pracy są właśnie takie wykresy jak pana Marka i gwarantuję ci że jest tego więcej. Dane na jakich opierają się te wykresy to zazwyczaj oficjalne dane z MZ GUS bazujące np na 200 ponad pismach jakie otrzymał Grzegorz od MZ i to na bazie tego co mamy oceniłem ów wykres pani której opinii sam do końca nie ufam, jako wysoce prawdopodobny ponieważ widziałem również inne potwierdzające to że tak jest. Uznałem więc że ten screen będzie dobrym zwieńczeniem artykułu który zachęci do konstruktywnej dyskusji.

Twierdzenie że łykam informacje jak pelikan jest więc wysoce obraźliwe.

Skąd Ty wiesz do jakiej grupy należę, jakie mam stanowisko itp?

przecież ci powiedziałem. twój ton wypowiedzi i pochopne wyśmiewanie zamieszczonych materiałów na bazie wątpliwych argumentów stawia cię po stronie tych którzy ośmieszając argumenty drugiej strony sprzyja uwierzytelnianiu stanowiska pierwszej.

Ja rozumiem doskonale że może ci się nie chcieć tego weryfikować bo wydaje ci się na pierwszy rzut fakeowe i w ogóle ale widzisz to co nam się wydaje zawsze zależy od posiadanej świadomości. Jeśli masz świadomość taką jak ja gdzie jesteś przekonany na bazie wielu lat doświadczeń i weryfikownaia pewnych faktów że za tą plandemią stoi coś więcej niż chciwość a jest to grupa oligarchów która wprowadza sobie totalitarną agendę rodem z orwella i nie cofa się przed najbardziej ohydnymi zagraniami to po prostu inaczej weryfikujesz fakty niż osoba która jest przekonana że są tu jedynie pewne manipulacje i nadużycia ze strony różnych nieetycznych grup interesów.

0
0
0.000
avatar

w obrębie tych województw w których wyszczepialność jest największa

A to ciekawe.
Podajesz dane z tygodnia 3-9 stycznia (co wg mnie jest stanowczo za krótkim okresem by jakiekolwiek wnioski wysuwać, ale niech Ci będzie :))
2 stycznia ten sam pan opublikował mapkę z poziomem pełnego zaszczepienia w poszczególnych województwach:

https://twitter.com/Marek39556099/status/1477783644735430659

Skoro zachodnia część Polski jest najbardziej zaszczepiona, to wg Ciebie powinno być tam czerwono od nowych przypadków i kolory powinny się pokrywać, a nie pokrywają się.
A co z woj małopolskim? Poziom zaszczepienia raczej średni a przoduje w zakażeniach.
Jeszcze ciekawiej to wygląda gdy porówna się małopolskie z podlaskim i warmińsko-mazurskim - niemal identyczny poziom zaszczepienia. Zachorowalność na trzech różnych poziomach :)

O jakiej korelacji zatem piszesz?


Druga sprawa:

przedstawienia tej samej koorelacji co pani z artykułu

Czyżby?
Pani doktor z posta nie przedstawia tych samych danych. Pani umiejętnie pominęła wielkość województw i procentowe wartości aby wywołać oczekiwany efekt (widać jej się to udało). Kolejności możemy się jedynie domyślać, bo screen jest nieczytelny.

I Ty też podajesz błędne info:

Po lewej stronie mamy województwa w zależności od wyszczepialności. Na dole najmniejszy % wyszczepialności na górze największy.

Lewy wykres to "Liczba szczepień" (to akurat jest do odcztania, jest też jasno wypowiedziane przez Panią lekarz - odglądałeś film, to powinienieś wiedzieć), nie %. Jest to dosyć ważny szczególik jeśli bierze się pod uwagę województwa o różnej liczebności.
Wg Twojej wypowiedzi wynikałoby, że Lubuskie jest jednym z najsłabiej zaszczeopinych województw (patrz tabelka niżej, oraz mapka z Twojego kometarza), a przecież poziom wyszczepienia jest niemal taki sam jak w Mazowieckim (patrz mapka wyżej).

Wracając do danych:
Dla ułatwienia dane liczbowe, tak jak przedstawia Pani doktor (tu stan na dzień 11.1.2020)

Dane z gov.pl
image.png
źródło

Stan na 17.11.2021 (bo o tym dniu piszesz w poście) do pobrania ze strony gov.pl:

image.png

Dane procentowe z tego samego dnia (17.011.2021) od Pana Marka (skoro się do niego odnosisz, to przy nim pozostaniemy - czytelne mapki robi).

image.png

źródło

Wygląda Ci to na to samo?

Dodatkowo tu masz jeszcze tabelkę z poziomem zaszczepiania na dzień 7.11. 2021, która również pokazuje, że w tym czasie zachodnia część Polski była bardziej zaszczepiona. Jakim cudem mamy zatem tyle przypadków na wchodzie?

https://twitter.com/Marek39556099/status/1462910366833418240/photo/1

I jak jeszcze na koniec porownasz sobie te powyższe dane z 17 listopada i wczoraj, to Twoje stwierdzenie: "widać wyraźny wzrost zachorowań na 100 tys mieszkańców w obrębie tych województw w których wyszczepialność jest największa chociażby na przykładzie woj mazowieckiego" możesz sobie o kant dupy (za przeproszeniem) rozbić.
Mazowieckie w tym czasie spadło z 94 do 36. Gdzie masz ten wyraźny wzrost?

Pomijając to wszystko, to i tak brakuje tu danych odnośnie ilości wykonanych testów. Bo to też ma znaczenie i wpływa na ilość wykrytych i udokumetowanych zakażeń.

0
0
0.000
avatar

Tak na wstępie zacznijmy od tego że te wszystkie dane są o kant dupy roztrzaść ponieważ:

  • testy są w 60% fałszywie dodatnie
  • Nopy nie są właściwie rejestrowane
  • osoby zaszczepione nie są już obowiązkowo testowane
  • grypa oraz inne choroby pulmonologiczne są podciągane pod covid.
  • a teraz wyszło też że osoby chorujące które się zaszczepiły są notowane jako osoby niezaszczepione przez 14 dni od podania dawki tak więc jeśli w tym czasie zachorują i umrą to są zaliczane jako niezaszczepieni.

Przy tak rażących naruszeniach statystyk to równie dobrze można sobie te wykresy malować w oparciu o własne przeświadczenia na bazie swojego widzimisię i rzutów kośćmi do gry.

Dla pełnego obrazu potrzeba właśnie uśrednionej mapki od początku wakcynacji do dnia dzisiejszego żeby cokolwiek powiedzieć ale:

https://twitter.com/Marek39556099/status/1481054370422792194/photo/1

Wniosek z tej tabeli jest taki że szczepienia w żaden sposób nie chronią przed zachorowaniami ponieważ zasadniczo z 52% zaszczeionych polaków około 50% chorujących to zaszczepieni a drugie tyle niezaszczepieni tylko że jeśli weźmiemy pod uwagę powyższe podpunkty a w szczególności fakt żę szczepieni nie sa testowani oraz że status osoby zaszczepionej otrzymuje sie po 14 dniach to można założyć że te dane są w BARDZO stopniu zakłamane na niekorzyść szczepionych. Myślę że gdyby dorzucić tu 10-15% dla tych drugich i odjąć z 5% od tych pierwszych to nie była by to wcale prawda odbiegająca od rzeczywistego stanu. i tym samym uwiarygadnia to że województwa w których jest większa liczba szczepionych muszą mieć więcej przypadków zachorowań.

Tego jednak nie dojdziemy już nigdy bo czasu nei cofniemy i wszystkich rzeczy które powinny być skrupulatnie wykonane żęby dostac odpowiednie wyniki już nie powtórzymy można tylko zgadywać

Tak czy siak dyskusja ta jest bez sensu ponieważ zakłamanie covidowe nie sprowadza się tylko do tego wykresu.

Zarówno fakty istnienia tanich dostepnych i skutecznych metod leczenia jak i dane statystyczne odnośnie samej zaraźliwości i groźności wirusa miażdżą cały ten fałsz. Natomiast decyzje podejmowae przez rządy i instytucje wyraźnie wskazują że w całej tej ściemie nie chodzi o zażegnanie pandemii a raczej zaszczepienie wszystkich i to mimo braku skuteczności tej procedury co jasno wskazuje na to że przedmiotem tych działań nie jest dobro ludzkie a inne pobódki.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

testy są w 60% fałszywie dodatnie

Co oznacza, że Twoje wnioski są również fałszywe, bo opierają się o fałszywe dane :)

Przy tak rażących naruszeniach statystyk to równie dobrze można sobie te wykresy malować w oparciu o własne przeświadczenia na bazie swojego widzimisię i rzutów kośćmi do gry.

Ale Pani doktor z posta ma jedyne właściwe dane, prawda? Dziwne tylko, że ona również bierze te dane z GUS'u. No to jak to jest.. ona ma prawdziwe a reszta fałszywe mimo, że są to same dane?

Teraz wyresy są złe i sfłaszowane, ale jak sam je wrzucałes, żeby udowodnić, że masz rację to były dobre?
Jak to wszystko szybko się zmienia :)

szczepienia w żaden sposób nie chronią przed zachorowaniami

Kto Ci powiedział, że szczepienia w 100% chronią przed zachorowniami? Kolejna bujda którą ślepo powtarzasz.

Myślę że gdyby dorzucić tu 10-15% dla tych drugich i odjąć z 5% od tych pierwszych to nie była by to wcale prawda odbiegająca od rzeczywistego stanu.

No i teraz chcesz fałszować dane, bo tak Ci pasuje. A gdyby tak w drugą stronę sobie dodać i odjąc? Albo sobie losowo dodawać i odejmować w zależności od dnia tygodnia? :p

Wrzucasz tablelkę, którą chcesz poprzeć swoje wnioski, a jednoczenie piszesz że są to dane zakłamane.

Puknij się w głowę...

Tak czy siak dyskusja ta jest bez sensu

W tym jednym się zgadzamy.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

Co oznacza, że Twoje wnioski są również fałszywe, bo opierają się od fałszywe dane :)

fałszywie dodatnie to znaczy że z testów wynika iż więcej osób jest chorych iniż jest w rzeczywistości - więc nie nie sa.

Ale Pani doktor z posta ma jedyne właściwe dane, prawda? Dziwne tylko, że ona również bierze te dane z GUS'u. No to jak to jest.. ona ma prawdziwe a reszta fałszywe mimo, że to to same dane?

Nic nie rozumiesz ale zacóż cie winić... Niepodwazalnym faktem jest to że dane epidemiologiczne są fałszywie zawyżone to jest pierwszy niepodważalny pewnik na których opieramy swoją analizę.

Drugim niepodważalnym faktem jest to że niekorzystne dane związane ze szczepieniami są celowo zaniżane.

3 niepodważalnym faktem jest to że środki do raczenia sobie z rzekomą epidemią takie jak noszenie masek, dezynfekcja i medialne szerzenie strachu i stresu, noszą wszystkie znamiona takich które sprzyjają rozwojowi chorób.

czwartym faktem jest że do powyższych zaleceń stosują się głównie zwolennicy szczepień.

na bazie tych trzech faktów można stwierdzić z powodzeniem że nawet jeśli nie z powodu szczepionki to z powodu swojej mentalności czyli strachu przed plandemia który wywołuje u nich długotrwały stres, noszenia masek i dezynfekowani rąk, osoby szczepiące sie będę częściej chorować.

dokonujemy tu założenia opartego na sprawdzonych już faktach którego potwierdzenia szukamy w możliwie najrzetelniejszej statystyce. Jednak ze względu na 2 pierwsze punkty jest to bardzo trudne.

Teraz wyresy są złe i sfłaszowane, ale jak sam je wrzucałes, żeby udowodnić, że masz rację to były dobre?
Jak to wszystko szybko się zmienia :)

Po pierwsze ja tylko zrelacjonowałem co nastąpiło na Publicznym wysłuchaniu i zrobiłem screena wykresu który zwrócił moją uwage.
Mój błąd zapomniałem że covidianie nie mają czegoś co się nazywa szersze spojrzenie i nie zrozumieją wykresu.

Kto Ci powiedział, że szczepienia chronią przed zachorowniami? Kolejna bujda którą ślepo powtarzasz.

jak to kto ? Reklamy tak mówiły jeszcze w 2020 roku i w styczniu 2021 i większość tych co poszli się zaszczepić właśnei w to uwierzyła, Ja doskonale wiem e szczepienia nie tylko przed niczym nie chronia ale powodują NOPy zabijają ludzi i uszkadzają organizm.

No i teraz chcesz fałszować dane, bo tak Ci pasuje. A gdyby tak w drugą stronę sobie dodać i odjąc? Albo sobie losowo dodawać i odejmować w zależności od dnia tygodnia? :p

to że nie rozumeisz tego co do ciebie mówię to nie jest powodem do sarkazmu. przeczytaj jeszczew raz co powyżejk napisąłem a zrozumiesz dlaczego można tylko DODAĆ a odejmowac w żadnym wypadku.

Puknij się w głowię...

I wzajemnie XD wg metody EFT https://metodaeft.net/o-metodzie-eft/ Wszystkim to wyjdzie na zdrowie XD

0
0
0.000
avatar

fałszywie dodatnie to znaczy że z testów wynika iż więcej osób jest chorych iniż jest w rzeczywistości - więc nie nie sa.

A czy to nie te własnie dane Pani doktor podawała (jeśli nie, to podaj mi proszę źródło jej danych)?
I to na podstawie tych danych wysunąłeś wniosek, że:

image.png

image.png

Sam sobie zaczynasz przeczyć...

Miłego dnia.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

Nie ja sobie przeczę tylko rzeczywistość nie jest taka jednoznaczna jakbyś chciała.

To co ja i inni mi podobni robią to jednoczesne korzystanie z oficjalnych danych żeby tylko na ich przykładzie pokazać ludziom których da się jeszcze uratować przed popełnieniem najgłupszej decyzji w życiu, że juz tylko na bazie tych danych widać jakieś nieprawidłowości i sprzeczność z tym co usłyszą z mainstreamu.

Nie znaczy to że wierzę w te dane ponieważ na głebszym poziomie zrozumienia problemu dochodzi się do poważniejszych nadużyć które sprawiają że należało by zasadniczo w tej chwili zatrzymać cały proceder szczepień i wszystkie obostrzenia i do czasu dogłębnego zbadania sprawy zamknąć w areszcie wszystkie osoby które brały udział w promowaniu tego jako potencjalnych zbrodniarzy i kryminalistów.

Takie argumenty jednak nie trafiają do grupy do której skierowane są te materiały ponieważ to wymaga zbyt dużej rewolucji w świadomości polegającej na wyjściu ze statusu ofiary i niewolnika systemu. Ponadto nie dysonujemy wystarczającej siłą póki co żeby robić to co powinno być zrobione więc została nam kontrpropaganda i trochę wiary w ludzkość.

Sprzeczności są więc tylko wynikiem niezrozumienia tego że rzeczywistość nie jest binarna ani dualistyczna tylko bipolarna co więcej oba bieguny tej samej kwestii mogą istnieć obok siebie równolegle i się nie wykluczać. tak jak cząsteczka w fizyce kwantowej może być jednocześnie w dwóch stanach równocześnie.

Zagadnienia natury rzeczywistości to jednak wyższa szkoła jazdy. My tu natomiast mówimy o szerzącym się Apartheidzie sanitarnym i próbie przekonania jak największej liczby osób że Sanitaryzm to nowy Nazizm.

0
0
0.000
avatar
(Edited)

You forgot to put your tinfoil hat back on.

"Kopernik, Galileusz"

Don't compare them to scientifically illiterate, anti-vaxx morons like your lot.
They were oppressed by religious lot. (the kind of religious lot you associate yourself with -religious nationalists).

I don't know who that is in your photos except for Bill Gates who I have no idea why you posted a photo of. He is neither a scientist working on viruses nor a medical professional.
There are millions of medical professionals, virologists and medical engineers who have worked on vaccines and researched this virus.
WHO is just an organisation that compiles data from all these professionals and looks up for advice from experts.

There is no conspiracy, you dimwit.

If you still have cognitive difficulties in understanding how vaccines work there are plenty of foolproof videos that explain it in the way that a child would understand.

0
0
0.000
avatar

They were oppressed by religious lot. (the kind of religious lot you associate yourself with -religious nationalists).

Covidianizm to tez religia

I don't know who that is in your photos except for Bill Gates who I have no idea why you posted a photo of. He is neither a scientist working on viruses nor a medical professional.

to są "autorytety" które z łagodnej odmiany grypy zrobiły pandemię i teraz wciskają nam swój produkt. Bil gates był jednym z czołowych inwestorów w rozwój tego szitu na który teraz ludzi nagania.

There are millions of medical professionals, virologists and medical engineers who have worked on vaccines and researched this virus.

tak a każdy który dochodzi w tych badaniach do jakichś samodzielnych wniosków albo ginie w wypadku, albo traci prawo do wykonywania zawodu albo też siedzi cicho i wycofuje się z badań XD

There is no conspiracy, you dimwit.

w sensie że co? jak nazwiesz mnie głupkiem i powiesz że nie ma spisku to niby mam ci uwierzyć poklepać cie po główce i przeprosić za nieczyste myśli czy jak ? 🤣

Każdy widzi tyle na ile pozwala mu jego świadomość. Szczerze to zazdroszczę ci tylko jednego tej beztroskiej wiary i ufności jaką pokładasz w tej całej agendzie. Z pewnością śpisz spokojniej.

I widzisz.. ja nie zamierzam cię uświadamiać że to w co wierzysz nie jest prawdą ani nawet nie mam ochoty z tobą gadać bo wyzerowałeś mi nagrodę za ten post i jeszcze marnujesz mój czas na indoktrynowanie mnie. Ja uważam że każdy ma prawo wierzyć w co chce i żyć sobie po swojemu.

Sęk w tym że to Wy covidianie jesteście obecnie Agresorami którzy porywają się na moją nietykalność cielesną i wolność osobistą bo sobie coś ubzduraliście i chcecie teraz segregować ludzi, zabraniać im poróży bez swoich certyfikatów i wstrzykiwać im trucizny do ich krwioobiegu. To jest jedyny powód dla którego zalewam mainstream moimi artykułami ponieważ jest to moja forma obrony przed ekspansywnym agresorem. I tak też właśnie postrzegam ciebie.

Ja to tak postrzegam i nie zmienisz mojego zdania tą propagandą ponieważ ja jestem przeciwnikiem wszelkich szczepień już od ponad 10 lat i przez te 10 lat przeczytałem tyle opracowań naukowych poznałem tyle ukrywanych faktów na ten temat że dla mnie to sa po prostu bzdury.

Są dwa trendy w nauce. Trend transhumanistyczny którym ty podążasz którego wyznawcy wierzą w to że ciało ludzkie jest niedoskonałe i trzeba je usprawniać mechanicznie, chemicznie i biologicznie. Jego świętym graalem są szczepionki.

Oraz trend Naturalny w którego zwolennicy kierują się przekonaniem że ciało ludzkie jest doskonałe i przyroda jest doskonała a choroba to odzwierciedlenie zepsucia ludzkiej cywilizacji zaburzeń i dysharmonii ciała. Z kolei wszelkich potrzebnych leków dostarcza nam natura. Badania prowadzone w duchu tej drugiej filozofii dowodzą min żę przechorowanie chorób wirusowych w naturalny sposób nie tylko zwiększa odpornośc na nie ale również ogólnie poprawia odpornośc organizmu. Istnieje też setki badań które udowadniaja że np przechorowanie Ospy czy też świńki różyczki i innych chorób zmniejsza ryzyko zachorowania w przyszłości na raka oraz inne choroby cywilizacyjne. Ogólnie rzecz biorąc medycyna naturalna nie traktuje wirusów jako czegoś złego i niebezpiecznego.

Część z tych badań jest powszechnie uznana cześć uznana kontrowersyjna i nieakceptowana a częśc za paranaukę ale dla mnie to nic nie znaczy ponieważ obecna nauka jest zdominowana przez trendy transchumanistyczne i korporacje które blokują te badania dla własnych korzyści i obecny świat naukowy nie jest dla mnie zadnym autorytetem.

Oba nurty mają swoje badania swoje dowody i swoich renomowanych certyfikowanych naukowców i to że obecnie dominuje technokracja i promuje się transhumanizm nie jest powodem dla którego miałbym zmieniać swoje podejście ani też zgadzać się na wasze rządania.

Także wybacz ale ta dyskusja nie ma sensu ponieważ widzisz... rozmywany się po prostu w zasadniczym podejściu do problemu i do życia. Jeśli będę musiał to z chęcią przechoruję covida i uzyskam na niego przeciwciała które wg wszelkich badań na przeciwciał wykraczają po przechorowaniu po za skalę i uodpornią mnie na tą rzekomo nową chorobę. A jeśli umrę to znaczy że i tak doprowadziłem swój organizm do takiego poziomu wyniszczenia że nawet głupia grypa by go zabiła i sam sobie jestem winny.

A ty się szczep proszę bardzo tylko wara od mojego ciała bo będę strzelał.

You forgot to put your tinfoil hat back on.

a ty chyba przyjąłeś już za dużo dawek XD

0
0
0.000
avatar

" z łagodnej odmiany grypy"

0
0
0.000
avatar

tak zdecydowanie sobie zrobię. Dzis można ją nosić z dumą jako dowód zdania globalnego testu na inteligencję.

1ec04511948f11d049814b9f747f0ac1457f8ecf.png

0
0
0.000
avatar

polecam obserwacje. To co sie dzieje to masakra jakas.

0
0
0.000
avatar

słucham właśnie. No właśnie ciekawe co z tego wyniknie. Pewnie to wygrają. ale wydaje mi się że to typowy ruch żeby ograniczyć zasięgi konfederacji przed wyborami. To już nie pierwszy raz że FB wtrąca się w wybory w jakimś kraju. W końcu wpierdzielił się w wybory w USA to co to dla niego taka PL.

0
0
0.000
avatar

This post was downvoted for perpetual abuse of TIPU curation by the blacklisted user @jozef230

0
0
0.000
avatar
(Edited)

ok... so firstly.. why all reward was taken not only tipu secondly why i wasnt inform before? This is unfair because this is my work and many other users also voted on me. I cannot decide who voting on me by tipu or not so evry time when he use his tipu on me you sole my reward? thats unfair. And by the way for what reason you saying that @jozef230 makeing perpetual abuse of TIPU here? this is not a shit post. what idiotic logic is in words that because someon is on your black list he cannot use tipu even if is used rigth ?

0
0
0.000
avatar

This scammer has been perpetually voting your posts which is against the rules of Tipu.
It is called circle-jerking.
This scammer was before farming TIPU on his multiple accounts. Upvoting himself with Tipu. Mostly on low effort, spam posts that he created.

0
0
0.000
avatar

okay he used a tip on my posts a few times because he apparently thought they were underrated and so what? I write articles of 800-900 words, the preparation of which requires a lot of analysis and my own time. Even if it's on your blacklist, what does that have to do with me? ONLY the award for the tip was not reset, but also the award of all other users who voted for me, additionally the person who did it NOTHING mentioned any abuse on the part of josef or whoever just started calling me idiots and clearly criticizing the views contained in the content of the post, which clearly suggests that she misused the hiwewathers mechanism for personal purposes based on her prejudices. my long conversation with this person only proves this.

0
0
0.000