RE: Trliste Gezi Yarışması
You are viewing a single comment's thread:
Ödül töreni adını gördükten sonra boynuma madalya takılacak falan zannettim. Ödüller çok güzel ve belli ki zorlu bir yarışma olacak. 31 Ekim için postumu yazmaya bugün başlıyorum, bütün katılımcılara bol şans dilerim!
0
0
0.000
0 comments